Mobilný operátor O2 je na tom s reklamou najlepšie
Je stará známa vec, že modrá farba pôsobí ukľudňujúco a dôveryhodne. Zneužilo ju SKDÚ, čím ju najmenej trom ľuďom grafikom znechutilo. Ale má ju ako hlavnú aj O2, mobilný operátor, ktorý svoje reklamy vyriešil jednoduchými maňuškami, ktoré sa ľuďom páčia a neprekážaujú im toľko ako Dedeho otrepané Bukekela a ďalšie frázy, plus jeho zdvihnutie telefónu, kde sa nemusí ani ozvať ale na druhej linke mu reční polomaďarský monológ, infantilná Tamarka a preafektovaná ženská. Sú aj ľudia, komu vadí aj vianočka, ktorá pri prižmúrení oka vyzerá ako kôpka hnedých ovčích, alebo ťavých h…
Mobilný operátor O2 nie len že naozaj prináša lacné volania a chová sa k ľuďom celkom inak ako naše dve stálice, ružová a oranžová, ale v O2 aj odpovedajú klientom na ich sťažnosti. Predstavme si teda tie reklamy, ktoré sú síce reklamami, ale z mobilných operátorov u nás je to naozaj to najlepšie.Dokonca sa jedna reklama pýta: “Aj vy ste stále zmätený z množstva neprehľadných ponúk?” a nedá mi neodpovedať. Áno som. Len čo človek nahliadne do ponuky niektorých operátorov a vyberie si, čo by sa mu možno hodilo, na pobočke vám ponúknu všetko možné, len aby ste viac platili a nakoniec sa z toho nevysomári ani somár. V O2 je jasné o niečo viac, čo človek môže mať a koľko bude platiť. Ale netreba prechváliť, keď nie je nič bezchybné.